donderdag 4 januari 2024

Vooruitblik 2024

Allereerst wil ik u, bezoeker van dit blog, het allerbeste voor 2024 toewensen. Dat het voor u maar een mooi jaar mag worden, waarbij wat mij betreft een goede gezondheid voorop staat. Uiteraard wens ik u ook vele mooie schaakpartijen toe.

Wat gaat het (schaak)jaar 2024 voor mij brengen ? Tot eind juli 2024 is de agenda al redelijk vol gepland. Ik geef u een overzicht: op 19 januari a.s. beginnen we in Wijk aan Zee met de 10-kampen van het Tata Steel Chess Tournament. Vervolgens gaan we naar Spijkenisse om op 23 en 24 februari deel te nemen aan de Open Vierkampen van SV Spijkenisse. Ook het voorjaarstoernooi in Purmerend (12 en 13 april) staat weer op de agenda alsook de vierkampen in Hillegom (7 en 8 juni). In de maand juli ga ik naar Dieren voor het Open Seniorenkampioenschap (15 t/m 19 juli) en reis vervolgens door naar Velp (nieuwe locatie !) voor de vierkampen van het ONK (29 t/m 31 juli 2024). Tussendoor zijn er nog 4 ronden in het Kennemer Open te spelen (3 februari, 2 maart, 23 maart en 20 april).

Deze opsomming is van beperkte aard. Er zou zomaar tussendoor nog ergens een (rapid)toernooitje gespeeld kunnen worden.

Onder het kopje "Agenda" aan de rechterkant van het blog vindt u links naar alle betreffende toernooien.

Uiteraard zal ik u via dit blog op de hoogte houden van alle ontwikkelingen, maar wellicht kom ik u op een van deze toernooien wel tegen.

Geen opmerkingen:

SOS-competitie 2023/2024